Jak zachować szczupłą sylwetkę zimą?

Zima to okres, w którym mniej się ruszamy, a co za tym idzie łatwiej przybieramy na wadze. W artykule prezentujemy parę rad, które pomogą Ci zachować szczupłą sylwetkę w najzimniejszych miesiącach roku. 

 

Zmień nawyki żywieniowe na zimę!

Jeśli śnieg i mróz za oknem nie zachęcają Cię do częstego wychodzenia, pamiętaj, by dostosować ilość kalorii do trybu życia.  Szczególnie łatwo jest przytyć, kiedy ciągle siedzimy w domu i nie uprawiamy sportu.  Zamiast przesadzać z ilością kalorii w swoich posiłkach, jedz rozgrzewające daniai np. zupy lub gulasze, które będą pikantne i pożywne oraz przyczynią się do wspierania odporności. Warto dodawać do nich korzenne przyprawy, które zawierają dobroczynne składniki mineralne i witaminy. Dieta pudełkowa z wyborem menu Warszawa ze sprawdzonego cateringu Warszawa może pomóc nam się zdrowiej odżywiać w zimne miesiące.

Zimą szczególnie ważna jest zasada jedzenia częstych posiłków w mniejszych porcjach. Jedz dobrze zbilansowane posiłki co 3-4 godziny, co sprawi, że unikniesz objadania się.  Oblicz swoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne i nie przekraczaj dopuszczalnej ilości kalorii w każdym posiłku. Dieta pudełkowa z wyborem menu Warszawa lub box Warszawa zapewni Ci idealną porcję kalorii każdego dnia. Możesz do tego wykorzystać kalkulatory kalorii, które pozwolą Ci skutecznie liczyć kalorie i trzymać wagę. Nie zapominaj o warzywach - kupuj te, które są dobrej jakości i zawierają cenne witaminy oraz składniki mineralne. W mroźnych miesiącach warto sięgnąć po marchewkę, pietruszkę, seler, czosnek, burak czy cebulę, ponieważ posiadają one wiele cennych witamin i minerałów, które wzmocnią Twoją odporność. 

Zimą nie folguj sobie jedząc fast foody, które są tworzone na bazie wysoko przetworzonej żywności. Fast foody zamień na zdrowe, warzywne kotlety, zapiekanki z warzywami, ryby czy też frytki light. Jeśli masz ochotę na coś słodkiego to przygotuj w domu dietetyczny deser na bazie kaszy bez cukru czy z dodatkiem korzennych przypraw. Zastąp niezdrowe przekąski zdrowymi! Tradycyjne chipsy ze sklepu powinny ustąpić miejsca chipsom z jarmużu czy jabłka, a słodycze powinny zostać zamienione na orzechy czy suszone owoce. (żurawina, brzoskwinia, papaja).

Jedz produkty pełnoziarniste i postaraj się, żeby każdy posiłek był obfity w dużą porcję warzyw. Nie zapominaj o sałatkach, koktajlach czy zimowych naparach z dodatkiem imbiru i cytryny. Wylicz odpowiednią ilość kalorii, by się nie przejadać. Zamawiając box Warszawa z naszej firmy możesz otrzymać catering 2000 kalorii lub wartość dopasowaną do twoich potrzeb. Pamiętaj o prawidłowym nawodnieniu - każdego dnia powinieneś wypić przynajmniej 8 szklanek wody! Zima to czas, w którym także musisz uprawiać sport! Jeśli na rower jest dla Ciebie za zimno to wyjdź na łyżwy, sanki lub spacer. Będąc w górach korzystaj z białego szaleństwa jeżdżąc na nartach i snowboardzie, a dostarczysz organizmowi ruchu i dotlenisz przy tym swój mózg. 

Jak wybrać catering dietetyczny wegetariański?

Box Warszawa - wsparcie odchudzania i dobrego samopoczucia zimą

Zimą nie możemy zapominać o prawidłowych nawykach żywieniowych, dlatego nasza dieta pudełkowa z wyborem menu jest idealnym wyborem na zimniejsze dni. Jeśli nie masz ochoty lub czasu na przygotowywanie sobie dobrze zbilansowanych posiłków, to dostarczymy pod Twoje drzwi zdrowy catering dietetyczny box Warszawa. Możesz wybrać sprawdzony catering warszawa z dietą standard z mięsem i odpowiednią porcją warzyw np. catering 2000 kalorii lub 1800 w zależności od zapotrzebowania kalorycznego. Jeśli dużo pracujesz i planujesz zamówić posiłki tylko do pracy, to idealnym wyborem będzie dieta office. Mamy też dietę dla wegetarian w dwóch wersjach sprawdzonego cateringu Warszawa, dietę sport dla aktywnych i dietę z wyborem menu dla tych najbardziej wybrednych. 

Postaw na zdrowe i regularne posiłki zimą z cateringiem pudełkowym Warszawa!

Copyright © 2021 – 2022 Eat Tasty Box
Realizacja: Finepages.pl
envelope-ofacebook-squarephonebarsangle-double-upinstagramcross