Najczęściej zadawane pytania

Czy można zamówić dietę na weekend?
Tak, dietę można zamówić również w weekend. Zamówienia w soboty i niedziele można składać drogą e-mailową oraz za pośrednictwem formularza kontaktowego.
W jakich godzinach są realizowane dostawy?
Dostawa na terenie prawie całej Polski 7 dni w tygodniu między 1 w nocy a 7 rano.
Czy można wykluczyć jeden lub kilka składników z diety?
Nie można wykluczyć wybranego składnika z diety.
Czy pojemniki można podgrzewać w mikrofali?
Tak. Należy jednak pamiętać o zdjęciu folii ochronnej z góry opakowania. Naszą rekomendacją jest podgrzewanie w piecyku bądź na patelni :)
Czy można zawiesić dietę?
Dietę można samodzielnie zawiesić w panelu klienta jak również drogą mailową z naszym Biurem Obsługi Klienta [email protected] Należy pamiętać aby poinformować nas minimum 48 h przed dostawą. Np. Diety na Czwartek zawieszamy we Wtorek do godziny 14:00.
Czy można zmienić adres dostawy w trakcie abonamentu?
Tak, możesz zmienić adres dostawy, zgłoś nam taką potrzebę mailowo [email protected] 48h przed jej realizacją. W przypadku nagłej potrzeby skontaktuj się telefonicznie + 48 503 547 494 w celu przekierowania paczki.
faq
Copyright © 2021 – 2022 Eat Tasty Box
Realizacja: Finepages.pl
envelope-ocheck-square-ofacebook-squarephonebarsangle-double-upinstagramcrosschevron-down