Najczęściej zadawane pytania

W jakich godzinach są realizowane dostawy?
Dostawy na terenie Warszawy realizujemy w godzinach 20-7.
Czy można wybrać godzinę dostawy?
Ze względów logistycznych, nie można wybrać konkretnej godziny dostawy. Możemy wskazać przedział czasowy dostawny w danym regionie.
Czy pojemniki można podgrzewać w mikrofali?
Tak. Należy jednak pamiętać o zdjęciu folii ochronnej z góry opakowania. Naszą rekomendacją jest podgrzewanie w piecyku bądź na patelni :)
Czy można zamówić dietę na weekend?
Można, ale tylko na sobotę. Jest to zdublowany zestaw z piątku (to samo menu) dostarczany z piątkowym.
Czy można wykluczyć jeden lub kilka składników z diety?
Nie można wykluczyć wybranego składnika z diety.
Czy można zawiesić dietę?
Dietę można samodzielnie zawiesić w panelu klienta jak również drogą mailową z naszym Biurem Obsługi Klienta [email protected] Należy pamiętać aby poinformować nas minimum 48 h przed dostawą. Np. Diety na Czwartek zawieszamy we Wtorek do godziny 14:00.
Czy można zmienić adres dostawy w trakcie abonamentu?
Tak, można zmienić adres dostawy.
Czy można sprawdzić menu?
Tak, można zmienić adres dostawy.
Czy są dostępne pudełka Bio?
Tak, można zmienić adres dostawy.
Czy macie program lojalnościowy dla stałych klientów?
Tak, można zmienić adres dostawy.
faq
Copyright © 2021 Eat Tasty Box
Realizacja: Finepages.pl
check-square-ofacebook-squarebarsangle-double-upinstagramcrosschevron-down